tisdag 18 augusti 2009

Utbyggnad av köket

Hej!

Jag skulle vilja tacka er tjejer som varit här hos mig och lämnat fina kommentarer. Jag blev så glad. Jag kommer att besöka er igen. Som ny bloggare har jag insett att blogga tar en hel del tid. Jag har också fått mycket inspiration av alla bloggar, så jag vill i varje fall försöka att bidra med lite inspiration. Jag var och köpte boken som alla talar om igår "Romantiska hem & Inspiration i vitt". Vilken underbar bok och så ljuvliga bilder. Bilderna jag bjuder på idag är mindre ljuvliga, bilder från utbyggnaden av vårt kök.


Här är utbyggnaden sedd från långsidan av huset.


Så här ser det ut inuti just nu. Här har jag redan färgsatt och möblerat. Allt är klart, d.v.s. i mitt huvud.


Det gamla köksfönstret sitter kvar och innanför där är mitt nuvarande kök. Det var allt för idag. Ha det gott./Camilla

Inga kommentarer: