torsdag 8 oktober 2009

Blommig pläd

Jag måste bara få visa vad som inhandlades härom dagen. Länge, länge har jag letat efter en blommig pläd. De flesta som jag har sett har starka färger. Denna var i bleka pasteller precis som jag önskat mig.



Är den inte ljuvlig? Små rosor på ena sidan och större rosor på den andra sidan.

Pläden hoppas jag ska inspirera mig till att inreda gästrummet här hemma. I varje fall en bra början eller hur? Torsdag och veckan är snart slut. Ha en skön helg.

Kram Camilla

6 kommentarer:

Agnes Maria sa...

Åh, vilken vacker pläd ! ljuvlig !Den var värd att vänta på !
Ha en fin dag.
Kram Åsa

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej!

Ja titta gärna in till mig, i morgon är det jag som jobbar. Så det är så roligt om du kommer in och säger hej!

Vilken vacker pläd!
Länkar till dig!

Kram Anna

Viola sa...

Den pläden var verkligen fin..lagom blommig...i härliga färger..vet du vad det är för märke..så klart att du kan länka..det glädjer mig, gör detsamma med dig..för jag gillar verkligen din blogg, så hörs vi snart igen, kram

Unknown sa...

1000 tack snälla Camilla för den värmande kommentaren.

Jag kan inte annat än förundras över hur du som har såååååå fint själv kan vara så förstjust i mitt hem?????

Ditt är ju bara underbart!

Roligt att Du äntligen hittade en pläd som passar, den är bara jätte söt med sina fina rosor.

Så vackra änglavingar du gjort!
Du är så duktig.

Man inspireras av varandra hela tiden, det är så härligt!

Ha en skön vecka
Kramisar Jeanette

Elsa och Helena sa...

Jättefin pläd...jag har en snarlika som jag älskar, rosig och blommig.
Kram Helena

Elsa och Helena sa...

Hej Camilla! Måste fråga...när man länkar vad gör man då? Har funderat och funderat men fårstår inte riktigt. I vilket fall som helst är så glad jag oxå för din kommentar:) Har lagt till mig som följare av din blott, hoppas det är ok.
Kram Helena