söndag 13 juni 2010

En rosig skärbräda och en söt gosse

Hej alla bloggisar!
Hoppas ni alla har haft en fin helg, trots ruskvädret. I fredags fick jag en alldeles ljuvlig present av en go vän. En gammal porslinskärbräda med underbara rosor på. Jag är alldeles överlycklig för denna fina present : )




Se så fina rosorna är.

En närbild till.

Den här söta gossen hittade jag på en loppisbutik i veckan.

Det var allt jag hade att bjuda på idag. Hos mig råder lite bloggtorka. Tack! till alla som tittar in här och lämnar gulliga kommentarer. Ha en fortsatt fin söndag. Vi ses.

Kram Camilla

19 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åh vilken ljuvlig skärbräda... så vacker med sina rosor!
Förstår att du är glad!
Och pojken var så fin!
Hoppas du får en fin Söndag också!
Kram Kathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken jättefin skärbräda, passade så bra ihop med dina vita där i hyllan, det var en bra present. Såna vita figuriner tittar jag också efter, den här gossen var väldigt söt.
Ha en mysig söndag, trots ruggigt väder.
Kram till dig
AnnaMaria

Fröken Tindra sa...

Vilken underbart söt skärbräda! Den hade jag inte tackat nej till. =0) Lyckliga du.
Kramisar!!

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå vilket sött skärbräda med rosor på.Sockersött.Vilken snygg pojke han var riktigt söt.Önskar dej en skön söndag vännen.Kramar Rita ♥

Anonym sa...

Söt skärbräda,pojken var också fin.

Marie Louise sa...

Hej Camilla!
Så söta rosor på din skärbräda,är själv en riktig rosälskare. Känner väl lite som dig ibland att man inte har så mycket att skriva eller visa på bloggen just nu. Det blir nog mer till hösten. Kram till dig! Marie

Vita Falkens Lantliv sa...

Super söt skärbräda!! Torkan är här också, tur jag har mitt betongpyssel att syssla med, annars vet i tusan vad jag skulle visa ;)
Kram Susanne

Elsa och Helena sa...

Vilken jättefin rosig skärbräda och vilket loppisfynd du gjorde! Ja, hos mig är det liksom också bloggtorka och dåligt med inspiration:)

KRAM Helena

Levis o Vilda sa...

Vem hade inte blivit glad för den presenten? Verkligen jätte fin o håller med att den passade ju perfekt på din hylla!
Ha det bra!
Kram Mia

Grön Iris sa...

Helt ljuvlig rosbräda, jag har inte sett nåt liknande.

Ja, inspirationen går upp och ned, även hos mig.

Kram Linda

Vita små hjärtan sa...

Men så ljuvlig!!!! Förstår att du är överlycklig!!!
Ha en fin junidag!
Kram Agnetha

Viola sa...

Jag tror jag dånar...det står ju VIOLA på det..har aldrig sett något liknande, tack du goa för dina ord, dom värmde ska du veta, kramen

Norregård sa...

Hej!!
Jag älskar skärbrädan, lyckliga du;o)

Ha det bäst!
Kram Malin

Huset vid ån sa...

Hej vännen! Jag förstår att du är toppennöjd med din skärbräda för den är ljuvlig. Så romantisk o fin med rosorna på.....Hoppas att du får en fin o solig Tisdag! SommarKramar Therese

mariaK. sa...

Jättesöt skärbräda!
Och gossen var ju ljuvlig han med:-)
Ha en skön fortsättning på veckan,
Kram, Maria

Hanna sa...

så söt.
Ha en fortsatt bra vecka.
Kram
Hanna

Huset vid ån sa...

Kikar in o önskar dig en Trevlig helg! Du är väl bjuden till Viktoria o Daniels bröllop? Fniss! Sommarkramar Till dig! Therese

mariaK. sa...

Tack för titten, jag önskar dig detsamma, en riktigt skön helg:-)
Kram, Maria

Huset vid ån sa...

Kikar in o önskar dig en fin midsommarvecka! Många Sommarkramar till dig! Therese