söndag 18 mars 2012

Härliga söndag!

Hej!

Hoppas ni har haft en fin helg. Idag blir det målning för min del. Så skönt när man åter igen har lust till att fortsätta med renoveringen här hemma. Viktigt med lite vila ibland, så att inspirationen återvänder. Jag gillar collage så idag blir det collage från sovrummet.

Fick en idé när jag tog dessa bilder, det skulle vara himla snyggt med en fondvägg invid sänggaveln :) Kanske blir det nästa projekt. Vad tycker ni?
Önskar er alla en fortsatt fin söndag och Tack för alla fina kommentarer.

                                             Kram Camilla

8 kommentarer:

Anonym sa...

Men du vilken bra idé. Det skulle bli hur snyggt som helst.
Bilden är bara waow.
Å vad jag gillar kreativa tankar.
Ha en riktigt skön söndag.
Kram
AC

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !

Fina bilder och en fin säng.
Är det en Wilma säng?
Fond tapeter är fina.
Jag ska nog också ha någång tapet nu när vi blir klara där nere.

Ha en fin söndag!

Kramar Sirpa

Lilla Brödhult sa...

Ja ibland så måste man vila för att åter igen få energi att ta tag i renoveringen,, så fint sovrum du har, underbara bilder, jag tror det blir fint med en fondvägg,,
Ha en skön söndagskväll kram Helene

Vita små hjärtan sa...

Kanske en bra ide...Men det är jättefint som det är!
Ha det så gott.
Kram Agnetha

Fågel Blå sa...

Så fint du har det!
Härliga bilder från ditt vackra sovrum!
Hoppas din vecka blir fin!
Kramar Kathrine

Viola sa...

Vilket vackert sovrum ni har ...en fondvägg ska jag sätt upp i mitt bibliotek, vet inte om du sett mina inlägg om gamla taper som tryckts upp utav Borås...ha en fin måndag, kram

Annes vita rum sa...

Tycker att det är fint som det är:)
Fint du gjort med bilderna! Ha en bra dag/Anne

Elsa och Helena sa...

Vilket underbart sovrum du har. Så ljust och fräscht. Jag tycker det är fint precis som det är.

KRAM Helena