fredag 10 maj 2013

Timjan på stam

Hej!

Länge sedan jag gjorde ett inlägg : )
Jag tänkte att jag skulle sända er alla en hälsning. Ser att det fortfarande är besökare här även om jag
inte är aktiv på bloggen.

Tänkte jag skulle visa er vad som just nu gett mig inredningsinspiration här hemma. Jo detta lilla träd med skir grönska, det doftar så gott. Ibland behövs det inte mycket för att inspirationen ska komma tillbaka. Önskar er alla en fin helg.

                                          Camilla

5 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Its so lovely!
Kul att höra av dej!
Fina bilder!
Önskar dej en fin Helg
Kramar Kathrine

Anonym sa...

Vackert. Så roligt med ett inlägg igen. Tänker ofta på dig och din fina blogg. Alltid roligt när du sprider lite inspiration igen.
Ha en skön söndag
Kram
AC

vitadrömmarobusigabarn sa...

Åh vad härligt att du är tillbaka
Din fina blogg är full av inspiration!!!!
Vilka härliga bilder
Ha det bra
Kram Tina

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon fina du ¡

Välkommen tillbaks ¡
Vi har saknat dig och dina fina och inspirerande inlägg.
Så fint med tinjam på stam...kanske ska jag ge mig till blomsteräffären :)

Ha en fin fortsättning på veckan och tack för ditt hälsning !

Kram från mig

Hoppas att vi ses snart igen ! ;)

mariaK. sa...

Åh, hej där igen:-)
Kul när man får inspiration av små ting. Kan ibland räcka med en växt, färg eller annan liten detalj.
Mina kryddväxter har tagit stryk av vintern, men åbrodden kämpar på så duktigt. Den är inte lätt att ta kål på. Kan inte låta bli att dra lätt med fingrarna på den när jag går förbi...mmm...härlig doft:-)
Kram Maria