tisdag 22 februari 2011

Vardagsrummet fortsättning!

Hej!
Här kommer fortsättningen på mitt nymålade vardagsrum. Jag är så nöjd med färgen :))
Ny färg innebär att en massa saker flyttas runt och får nya platser. Min loppade tallrikshylla har fått byta plats. Jössses ..varför har jag inte kommit på det tidigare?

Ser ni den lilla spegeln min kära klenod som jag fått efter farmor och farfar.

Glaset i spegeln är riktigt gammalt.

Tänk när man kan öppna altandörrarna på vid gavel och njuta av kvällsolen =)


Hörnan med vår gamla trotjänare till soffa, men jag gillar den fortfarande, klädseln är bara att ta bort och tvätta. Ett måste när man som vi har katt.

Kaminen som ger go värme, eldar vi ofta i nu när det är så kallt brrr.........
Ha en trevlig fortsättning på veckan. Ta hand om er i kylan. Hoppas vi ses snart igen.

Kram Camilla



11 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad snyggt du har det hemma .Bara så himla fint.Ja idag är det kallt här har vi -27 grader kallt burr.Önskar dej en fin dag.Varm kram Rita ♥

Fröken Agnes sa...

Hej!

Så vackert vardagsrum du har! Så många vackra detaljer, spegeln är verkligen underbar!

Hoppas du får en fin dag.

Kram Jenny

Villa Björkenäs Backen sa...

gOD MORGON!

Så fint det är och har blivit!
Du har så mycket fint.
Skåpen i hörnerna är så fina...
Är dom nya eller gamla?
Och spegeln var så fin...

Ha en fin dag du med i kylan :)

Kram Sirpa

Marie Louise sa...

Du har verkligen en härlig atmosfär i ditt hem, med vackra saker som pryder! Ha det gott kram Marie

Anki sa...

Så fint vännen...så där varmt välkomnande! Jag gillar ditt piffande och plockande, du får till det så mysigt! Den soffan är toppen, jag hade två men den ena flyttade med sonen...perfekt som du säger när man har djur å så länge den håller får den hänga med!

Ha en mysig kväll nu!
Kram kram!

Vita små hjärtan sa...

Du har det såååå fint rara Vännen!
Skåpen i hörnen...mmmmmm....
Den lilla spegeln är så fin...
Kram Agnetha

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej gumman!

Så fint det blir:) Visst är det en vacker färg;) Spegeln är ju helt underbar , så skoj att den är från din farmor och farfar.

Tack för dina goa kommentarer hos mig, dom värmer:)

Kram Susanne

Änglarum sa...

Hej vad fint du har det.. mys pysigt. kramiz Jessica

Villa Vinkelhaken sa...

Så himla fint! Ljust och fint! Och så många snygga detaljer! Gillar spegeln! =)

Ha det fint!
Kram Jenny

Mina drömmars hus sa...

Å gud så fint vardagsrum du har. Så fina hörnskåp.
Ha en skön fredagskväll
AC

Fågel Blå sa...

Åhh så fint du har det!!!!!
Denna kamin så fiiiin!!!!
Hoppas du får en fin Lördag!
kram Kathrine