torsdag 1 december 2011

1:a december

Hej!

Så var det den 1:a december. Kan knappt tro att det är sant, veckorna springer förbi i raketfart. Trots mörker, njuter jag av denna tid innan jul. Det finns väl inget mysigare en att få tända lite ljus när man kommer hem från jobbet. Däremot har pynt och pyssel som jag planerat för inte blivit av. Jag får väl skärpa mig lite :)

Har i vart fall släpat in en gammal trähylla och ställt den på skänken i matrummet.

 Jag kan inte bestämma mig för om jag gillar att ha den där eller inte??????



Önskar er en fin torsdag kväll. Har en ledig fredag, får se om pysselhumöret infinner sig då.
Tack för att ni tittar in, blir så glad över era kommentarer.

                                                               Kram Camilla

5 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Åh den passade väl perfekt där på! Ser så mysigt och fint ut.
Pysselsuget kommer nog i morgon;)

Kram Susanne

Anki sa...

Fint, du är fixaren med stort F du *ler*...Jag tycker det ser toppenbra ut!

Ha det gott!
Kram!

Fågel Blå sa...

Så fint du har det!
Ja du tiden går fort!
Ösnkar dej en fin 2 advent!
Kramar Kathrine

Vita små hjärtan sa...

Men vännen jag tyckte det var toppen-fint! Inget att fundera på, låt den vara där.
Ha en fin helg.
Kram Agnetha

Fröken Tindra sa...

Jättesöt hylla! Den får väl vara kvar?
Hoppas att du får tid och lust för lite pyssel.
Ha en fin andra advent!
Kram!