söndag 4 december 2011

Vår nya ytterdörr

Hej vänner!

Tidigare höstas skrev jag om vår farstu som vi höll på att riva. Nu är den återuppbyggd igen, utsidan är klar men allt arbete innanför återstår. Vår hall kommer bli betydligt större:))

Vi ville gärna ha en pardörr, men det visade sig bli svårt att få plats med.

 Det fick bli en enkeldörr som påminner om en pardörr. Visst är den fin :)))

 Insidan ska kläs med pärlspont. Jag får visa er mer när det blir färdigt.


Önskar er alla som tittar in en fin 2:a advent.

                                                   Kram  Camilla

17 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad snygg dörr.Supersnyggt att det var 2 rutor i den.Ja den gillade jag.Önskar dej en skön och mysig 2 advent.Varm Kram Rita ♥

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Toppenfin dörr - och så julfint med kransarna :)

Adventskram från Australien♥

shabby chic og lavendel sa...

Kjempefin!! Og så flott med dei skjønne dørkransene på.. :)

ønsker deg en herlig søndag!
Klem

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej!
Men vilken fin ytterdörr ser ut som en dubbel
Åh vilka fina bilder du visar
Tack gör din rara hälsning
Kram Tina
Ha en jättemysig andra advent

Fröken Tindra sa...

Jättefin dörr!! Den blev verkligen lyckad i brist på pardörr.
Ha en fin andra advent!
Kram!

Tinas bo sa...

Supersnygg dörr!!
Ser faktiskt ut som en dubbeldörr!

Fina bilder!

Ha nu en mysig 2:a advent
Kram Tina

Enelid vitt och lantligt! sa...

Verkligen super fin dörr! Liknar en pardörr.
Ha en trevlig kväll!
Kram Carita

Anki sa...

Snyggt, ser nästan precis ut som min ytterdörr *fniss*

Önskar dig oxå en mysig andra advent!
Kram!

Fågel Blå sa...

Vilken fin dörr, så fint ni fått!
Önskar dej också en fin 2 Advent
Kramar Kathrine

Anette sa...

Hallojsan!
Men herre gud !!de va mej en snygg dörr:)
Blev ju kanonfint och ser ut som en pardörr.
Ha en härlig 2:a advent.
Kramen Anette

Anki sa...

Haha, jodå...jag har ätit mig mätt på lim??...klippt av mig halva fingret med en sax och fastnat i symaskinen men annars är det bra! Hopp om livet och precis som vanligt så att säga *fniss*

Ha det gott nu!
Kramis!

Lilla Brödhult sa...

Åh vilken snygg dörr:) vi ska med byta dörr och en sån dörr kan absolut tänka mig,,
Ha en skön kväll/ Helene

Vita Falkens Lantliv sa...

Vilken dörr!!! Helt underbar. Jag har alltid drömt om en dubbeldörr men detta var ju verkligen ett annat alternativ:)

Kram Susanne

Källeboda lantliv sa...

Lite konstigt .. Sitter just å tittar på din dörr .. Å då skriver du till mig .. Vilken underbar dörr .. Precis en sådan skulle jag kunna tänka mig .. Var har ni köpt den ? Du har en mysig blogg .. Visar så mycket fint ! Kramar till dig .. Jeanette. Kallebodalantliv

Sophie sa...

Hej!
Vi är på jakt efter en enkeldörr som ser ut som en pardörr, och denna var jättefin!

Skulle gärna vilja veta var ni köpt den?

Mvh,
Sophie

Frøken Anker sa...

Så smuk en dør. sådan en dør ville jeg også glæde mig over at have.
En smuk adventsstage, du viser.

Hav en dejlig adventsweekend
Birgitte

AnnCatrin sa...

Vart har du hittat den fina dörren?